čtvrtek 1. května 2008

...to be continued, nebo-li Slet čarodějnic a čarodějnických učňů :-))

Po krátké odmlce jsem tu zpět... kde jsem to sakra skončila.... :-/ Jooo, jasně, už vííím :-D Cesta na našich košťatech značky Nimbus 2000 směr Vinohradská Tržnice, a jejich zaparkování v šatně v ulici Třebízského 4a, Praha 2. Po chvilce čekání jsme se konečně dotlačili na bar, kde jsme prolili našimi vyschlými hrdly lahodné odvary z babského ucha, s trochou netopířích oček.... Po krátké čarovné tlačenici jsme se uvelebili na parketu kde jsme nacvičovali něco jako "hříšný, divoký a čarodějnický" tanec :-D Abych Vám pravdu řekla, vůbec jsem nečekala že se nás v tak malém klubu sejde tolik prapodivných dokonce ničím neidentifikovatelných stvoření, ale byla jsem ráda, že nejsem sama, kdo vypadá opravdu jak čarodějnice a můůra největší, naštěstí jsem měla kolem sebe i zbytek party, takže jsme byli v přesile :-)))) I když tam byla i stvoření, kterých jsme se všichni lekli.... Koordinátorka sletu Mexx tam do našeho světa zasvětila čarodějnického učně Pablita, který byl zpočátku v šoku, ale i on se poté solidně rozjel... což jsem se divila, vypadal tak nevinně:-) Chvilku po nás doletěli na svých pekelných strojích naši spolubydlící Miška, a Daník, který byl dnes jmenován na ředitele naší čarodějnické školy, jelikož byl služebně nejstarší. Taneční kreace, co jsme tam předváděli se nedají k ničemu přirovnat. Naše parta ve složení: Já, Mexx, Jiřinka, Smilemann, Džufinka, Charlie, Kubyy, Pablito, Míša, Dan to tam rozjízděla na plné obrátky, a myslím že někteří přítomní tvorové se nestačili divit, co jsme vůbec zač, ale co už, byl to náš den, tak jsme si ho museli užít, ne??? :-P DJ Jirka nám pouštěl hity našeho mládí, a my byli v sedmém nebi, někteří podle mne i v " Jiříkově vidění" :-D Všichni jsme se prostřídali v tanci s našim Váženým panem ředitelem, který mi tam div nedal jeho nohu za můj krk. Já pořád měla své podpatky, ale nožky už pomalu začaly vypovídat službu... což není divu, po takových kreacích, by Vám všem jistě nohy už dáááávno upadly :-D Tak jsem se šla do šatny přezout, a zároveň jsem zkontrolovala technický stav pekelných strojů naší partičky..... Lektvary z babského ucha se tam neustále prolévaly hrdlem našich kolegyň, a já pila pouze odvar z netopýří nožky....Čáry máry tam létaly vzduchem, a naštěstí žádné z nich nezasáhlo naši partu, jinak nevím co by ze mě teď bylo... že by Zuzu - Dračí Bobek??? :-D Hodiny utíkaly jako voda a půlnoc byla sem tam....Náš Smilemann je velice originální, jelikož má na mobilu vyfocenou rozkvetlou třešeň, tak si mobil dal nad hlavu a políbil moji sestru, aby mi náhodou neuschla, což myslím že u ní nehrozí, jelikož poslední dobou nějak často prolévá svým hrdlem lektvar věčného mládí, a navíc si našla určitě dobrého kamaráda, který se jmenuje AL (pro neznalce AL=Alkohol). Jako první nás opustil Kubyy, poté odešla Miška, po Mišce Charlie, chvíli po něm Daník a nakonec Já, Jiřinka a Mexx. Nejvytrvalejší kolegyně Džufinka a Smilemann, tam ještě vydrželi o pár hodin více než my. My jsme nastartovaly naše pekelné stroje Nimbus 2000 a odletěly o pár set metrů níže do nejmenovaného clubu Valentino na kafíčko, a moje sestra na vysomrovanou bagetku od barmana Patrička.... :-D A kdo se nám tam neobjevil?? ANO, tušíte správně, náš Kubby, co se vypařil z Termixu jako první, byl právě na odchodu....:-) Prohodili jsme spolu pár slov, prodrbali jsme všechny přítomné i nepřítomné :-D Jelikož se již blížila pátá hodina ranní, tak jsme pro jistotu zavolali Erikovi, a mohli jsme odjet na kutě. Museli jsme povolat odbornou pomoc Erika, protože naše pekelné stroje byly za celý večer úúúplně vyšťavené. Jiřinka se od nás odpojila na Karlově náměstí a my si pokračovaly s Mexx a Erikem do Řep :-D Po ranní čarodějnické hygieně, jsme s Mexx ulehly do našich pelechů, a moje sestra během 5 vteřin byla vytuhlá, to já, ubohá jsem se musela asi hodinu převalovat, protože nebylo možné usnout, nevím čím to bylo způsobeno, ale asi se jaksi začaly projevovat vedlejší účinky lektvaru z netopýřích nožek :-/ (poz. autora = nespavost) Závěrem bych Vám chtěla říct, že to byla opět vyvedená akce na celé čáře, jen škoda že, Slet můůůr, a čarodějnic se koná pouze 1x za rok... :-( ale my si naše mini slety budeme dělat častěji, a natrénujeme si tanec na koštěti, ať příští rok můžeme být hvězdy :-D Říkám to tu, jako kdybychom nebyly hvězdy, ale prostě musíme být ještě větší :-D Tak milánkové moji, závěrem jen Abrakadabra, a čáry máry fu(c)k ať je ze všech bublifuk :-D

Napsal: Zuzu - Dračí Bobek
foto: archív AMČ (akademie můůůůr a čarodějnic)

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ehm ehm ehm... :-D
Mile kolegyne čarodejnice, hlasim se o slovo.
- ja jako zastupne carodejnic jizniho mesta prohlasuji, ze tento slet byl nejenom vydareny, ale take uspesny.
1. pribraly jsme k sobe novou kolegyni Pablitu
2. uspesne jsme preckaly pulnoc a upalovani
3. prolily jsme nekolik set litru odvaru a lektvaru
4. a jiz mame v planu pripravy na dalsi slet!!!
5. diky skvele redaktorce ZUZU DRACI Bobek vznikl tento bezkonkurencni clanek.

Dekuji vam za pozornost a abrakadabra
Dzuuufynka Smrduta

Tomek řekl(a)...

Vy můůůry jedny, jestli mi toho Kubyyho zaklejete, tak dostanete do čumáku! ;)

ženský Gay Idol 2008 řekl(a)...

Drahý a všemi milovaný Tome..... Chtěla bych Ti velice ráda říct, že Kubyy není zakletej, jen si loknul trošku odvaru z babského ucha,a to mu nic neudělá. My za nic nemůžeme... to on sám. Jinak dát mě, nebo nám do čumáku by sis nedovolil, protože jsi nebyl na našem sletu, takže neumíš žádný kouzla co jsme se tam naučili...hehe :-D

Anonymní řekl(a)...

Jejej....no koukám že všichni jste vážně už nějaký ten pátek ve svém řemeslu.... ty vaše kouzla ne a ne vyprchat :-))) Hlavně už je mi jasné, proč je ZUZU gay idol(to bude přirozené a ne naučené kouzlo)... Jestli píše pořád takovéhle články... Tak gayové určitě litujou, že jsou gayové :-PPPP